dreams.


Jag har haft en galen natt!
Jag kollade klart på 500 days of summer och försökte sedan sova men det gick inte för fem öre! Låg och vred och vände mig i flera timmar, så sjukt drygt. Sedan drömde jag om hur konstiga saker som helst, tex att jag satt och kollade på hopptävling med Miss J Alexander och Jay från Top Model och att jag sedan var med i ett hockeylag och vann en stor match och blev tillsammans med målvakten sen. Haha, jaa min hjärna är lite koko som får mig att drömma så sjuka saker!

Hade tänkt göra något vettigt av denna dag men så blev det inte, försov mig men gick upp och duschade och sedan gick jag och la mig igen och sov till halv 3. Efter det blev det mat och stallet en stund.
Och nu så sitter jag och tittar på Navy CIS, as spännande!
Ska sedan kolla på Unstoppable och försöka sova, för imorgon är det mycket som ska hinnas med och göra,stressigt men kul! :)

Helt ovärt inlägg egentligen känner jag men men..
Later!


myser i skönaste tröjan ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0