damn girl.

Tjenis!

Har precis kollat på första avsnittet av Top Model 15, har redan några favoriter!
(btw jag vill också vara med i Vouge)

I alla fall så har jag idag sovit länge länge och sen träffat Ninis en liten stund. Så jävla kul haha, dog av garv några ggr, fy fan!

Igår jobbade jag 16.00-02.00, alltid lika härligt! haha nej fy fan vad segt det var!
Men fick stå i köket en stund och göra några hammisar så det var kul! ( Liten utmaning bara att sköta kassan + köket! Fast det är kul, fan vad man gillar det!
Och jag känner mig så jäkla bra när jag käkat på Max hela helgen! I fredags blev det middag där med lillebror och på lördagsnatten fyllekäka jag och Jennifer där en stund, och igår så käkade jag ju maxmat på min rast.
Nyttig tjej, ojaaa!

Det är ju ialf en ny vecka och jag är så grymt taggad på livet i övrigt!
Har så mycket jag vill göra, som jag vill ska hända detta år så jaa det är bara att börja köööra!
De datum som kommer bli total rööj nu i Januari är nu på torsdag den 13:e, KNUTMASSO för i helsikke!
Kommer bli grymt jävla kul (och jag måste ta ett snack med Linda, försöka fixa ihop nått ruuuligt med henne hihi!)
Och den 22a blir det förmodligen ett sexigt party för snyggingen som fyller 20 åååår!
Och den 27e väntar en 40 timmars kryssning till Riga med ett par grymma tjejer!

Eh jaa, denna månad kommer bli as härlig, fullt upp med massa ferre hela tiden! Haha:)

Så livet är ganska härligt ändå.
Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0