I hate when I wake up in the morning and don't feel like P Diddy.

Ja vad fan ska man säga? haft en grym grym helg med vännerna! Döööör för er, seriöst.

Igår så var det en ganska stressig dag, jobbade 10-16 ( testade våran nya kampanjgrej - hejdå hallonpajen och hej lyxmoussen- och den var asgod! YUMMIE.)
I allafall så blev det middag hos min fru Nina, asgott var det! Hade det mys med henne (hon drar ju till Eypten en vecka den jäkeln så var ju tvungen och träffas innan hon drog iväg liksom) och ja sedan stack jag hem i typ en halvtimme innan jag åkte iväg till staden igen. Åkte hem till Jessi i Luthagen och började grogga lite där med tjejooorna och hade det askul! Drack lite skumpa och annat skoj drack vi också..haha!
Kom ialf iväg till krogen och röjde sönder lagom där till Byz som uppträdde.
Var bra drag igår alltså fyfan, var asmånga fina människor ute! Gilla Gilla Gilla.
Och dessutom, fy vilka jävlar hunkar det var också, jag och Tove var helt galna, gick och spanade hela tiden..typ.

Dock så ska jag aldrig mer låta Ludde övertala mig att hoppa av bussen typ 5-6 hållplatser innan Alunda. Hamnade i snön och drygade hur länge som helst och jaa,shit säger jag bara.
Killarna behöver hjälp! ;)

Men men, annars så var det en riktigt bra jävla kväll. Hade verkligen asroligt!

Och idag har jag bara tagit in/ut hästar och träffat på Hille en snabbis och på kvällen bara goffat i mig godsaker och massa Coca Cola. Och Solsidan är ju fan bäst haha. Så sjukt roligt program!

Har inget mer kul och berätta så bjuder bara på en massa snygga bilder från igår!
Enjoy people.



rfiest @ Jessikas plaza.


Haha fyfan. vem ser fullast ut?
Catjiiiiiiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0