inget stoppar oss nu.

Jaaa, vad fan ska jag börja egentligen?
Har hänt så himla roliga saker sen sist så..Men ska försöka summera ihop allt!

I torsdags(igår haha) lyckades jag skriva ut mig från skolan och jag träffade på Sara en snabbis, och på bussen ner till staden träffade jag på min partner in crime,vapendragare,älskare aa ni vet Linnea Limpan Wester! Ha r inte sett henne på jättejättejätte länge så blev riktigt jäkla glad och se henne! Sötnooos hon är.
Väl nere på stan mötte jag upp Marina, och hon hade sällskap av Katri som man heller inte sett på länge så vi tre träffade på Tove en snabbis innan vi gick och shoppade kläder åt Marina. Askul att bara hänga med tjejerna!
Väl hemma så blev det stress till stallet och sedan fix inför Knutmassot!
Åkte dit med Linda och klunkade cider haha, och vi gick runt där i kylan med alla andra folk. Jojjo och Bolle och de andra var asfina! De var spöööööken hihihi.
Vi drog sen ialf som vanligt hem till Jojjos mormor in i värmen och fikade och jag och Jojjo började grogga på vodkan. Vi drog sedan iväg till ladan och dansade lite där och träffade lite folk och Jojjo och gänget kom på 5e plats! Så jäkla grymt! :D
Ialf jag och Josh var en aning på hugget och när vi skulle gå hem sen tillbaka till Jojjos mormor skulle vi två ta en "genväg" på en liten smal stig. Haha sån jävla fail det blev! Jojjo ramlade och hade sönder kjolen men vi fick ialf hjälp av " Batman" som gick bakom oss! Haha, det var ialf grymt roligt och jag skrattade så jag fick ont i magen.
Aaaaja, full som ett hus kom jag hem ialf, glad för en rolig kväll med vännerna! :)

Och idag sov jag lite väl länge, fixade stallet och stressade sedan in till staden för att jobba 16-19. Var askul, typ alla flummade runt, mest chefen då men han är ju som han är haha!
Och jag fick lära mig hur man gör Green burgaren, catjing!
Gick sedan till Red Room för trodde Hannabanana jobbade men inte då, hade helt glömt bort att hon dragit till Italien över helgen! Men snickelisnackade med hennes chef Ali en stund ialf, askul! :)
Och nu ikväll har jag käkat fetaste nachotallriken med överflöd av salsasås och gräddfil, yuumie.
Plus att jag käkat massa godis också, haha.
Det är ialf skönt med en hemmakväll, har blivit för några sånna på sista tiden om ni förstår vad jag menar(;

Men imorn så blir det jobb 10-16 och sedan middag med min fru och sedan på kvällen blire utgång med ett helt gäng! Kommer bli grymt alltså.

Nattinatt ialf(:


Jojjo Bolle och Jag igår,på Ladan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0