just watch me.

Ehm ja.
Kvällen igår var asrolig! Dansade sönder mina fötter på dansgolvet med vännerna så himla kul haha!
Vi började ialf med att ha en förfest hemma hos mig, vart ju ganska mkt lugnare än den förra haha ;)
Och Patric och Bolle bestämde sig för att facerapa mig och börja chatta med miiiina vänner. Haha sjukt!
Ialf så kom vi iväg till stan tidigt och jag blev as sur för mitt kort bestämde sig för att inte funka!
Dessutom så glömde jag mitt legg hemma, så jävla osmart haha, men en av vakterna Pelle vet ju vem jag är så han bara lät mig gå in i alla fall ;)
Men men kvällen var ändå bra, och DJ Mangoo var grym! Haha, så jävla galet alltså..
(Kanske värt och tilllägga att Paradise Hotel deltagaren Johannes var där..eller?)

Vi tjejer och pojkar röjde ändå sönder på dansgolvet hela kvällen, så sjukt kul haha!
Önska bara att jag tagit mig i kragen och dragit till Etage och träffat finafina Jennifer, hon verkade haft det grymt roligt borta!..

Kom ialf hem till 3 och snälla pappsen hämtade mig från bussen så jag slapp gå hem alldeles själv, satt sen och kollade på hockey med honom till lite efter 4. Så jävla spännande det var! ( Mamma joinade oss sen bara för att vi var så högljudda haha..)

Men men idag är jag sliiiten som satan, känner att jag inte har koll på nånting..Men vad gör det!
Hatar vädret idag, så otroligt tråkigt, så jaa idag blir det bara lugna puckar, ska fixa lite i stallet om några timmar och träffa Hille men annars så..blir det lugnt!

Aja,det var allt för mig nu..Ciao!


Så jävla bra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0