we never gonna be as young as we are tonight.

Har precis ätit makaronilåda till middag och sitter nu och smuttar på en cider. Mums!

Igår så åkte jag in till staden med lillebror och shoppade lite. Käkade på mitt jobb gjorde vi också, fick chansen att se chefen och Patte och Martina en snabbis, måste erkänna att jag saknar att jobba! Ska inte behöva jobba nu förrän nästa fredag..helt sjukt haha!

Ialf så drog jag senare hem till Marina igår i Årsta, med massa massa godis, och vi trök i oss det till två filmer medan vi tog igen det senaste som hänt i livet hihi:) Marina sa att jag kunde sova kvar men jag ville hem eftersom jag skulle ha utsläpp av hästarna kl 08.00 idag, men blev lite ändrde planer där! Lyckades missa bussen och eftersom det var svinkallt ute så orkade jag inte ge mig ut senare för att ta nattbussen så jag sov kvar hos henne ialf på soffan haha :)
Gick upp 7 imorse för att ta bussen hem och gick direkt till stallet, svinkallt men det gick bra ialf hihi. Kom hem och käkade frukost och sov sen till 15.00 idag hihi :)

Och nu så ska jag börja lite smått med att fixa mig, ska ikväll dra iväg till staden igen, till Nyby på 20 årsfest!
Hanna & Calle blir stooora, så det måste firas!
Allra bästa är också att jag får träffa mina snyggingar Sara och Tove och Jennifer!

Meeen nu vet ni vad som väntar.
Ses i dimman!


Jag & Marina i våras i skolan! (: <3



Jag Calle och Tove på min 18 årsdag!
Lovar att vi kör lika hårt ikväll, all in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0