om du vill ha mig, kom och ta mig!

Heeeeeeeeeeej.

Vecka 1. Första veckan på hela året har börjat,, och jag har haft en dunderbra måndag alltså. Sov ganska länge till typ 12, och sen käka jag frulle bara innan jag drog till stallet. Red en liten bit i det fina vädret på fina hästfisen, riktigt kul! Har ju inte orkat ridit på fleeera veckor, men idag så blev det äntligen av! Asmysigt!
På kvällen blev det promenix med Nina och sedan häng hos mig innan vi spontant som fan drar in till staden för att käka lite hamburgare och glida omkring i bilen och sjunga till braiga låtar.
Tog en lång omväg hem men vad gör det?
Askalas roligt med bästa vännen, både seriöst snack och massa flum några timmar! Haha, vi är för galna..

men men nu ska jag äntligen sova!
Natti.




4 L coca cola- check! hahah...


ruuuuuuuumpa!


hittade en isbana nånstans,typ i Länna? så det blev lite gliiiiiiida, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0