somebody.

Är skittrött men är för trött för att gå och lägga mig. Make sense?

Idag väcktes jag kl 9 av min chiiief som ringde och ville att jag skulle jobba, så jäkla jobbigt att jag redan bokat upp hela dagen och att man måste säga nej..Ogilla verkligen! ;/
I alla fall så tog jag mig in senare till the city för att träffa Tove, vi kirrade present till snyggingen tills på lördag och sedan hittade jag en ny bikini. Låter lite konstigt kanske att köpa bikini nu men på kryssningen finns det bubbelpool så..därmed ska den nya rooooosa bikinin invigas! ;)
Och på tal om kryssningen..det är bara 7 DAGAR kvar! Förstår ni att vid typ den här tidpunkten om en vecka kommer jag och 3 snygga tjejer röja sönder på en båt med ca 3200 andra personer ute på Östersjön?!
Det är ju fan underbart alltså..underbart.

Hur som helst, hade insläpp av hästarna idag så fixade stallet på eftermiddagen. Dock så var en annan tjej i stallet med om en liten olycka ute på volten, var typ blod överallt..Väldigt läskigt var det! Usch usch usch.
Hjälpte iallafall henne och hon mår hyfsat bra nu, men man är forfarande lite orolig..

Men har hela kvällen bara halv sovit framför How I met your Mother, och ska fortsätta med det ett tag till.
Jag har fått liksom huvudvärk kvällen till ära..

Men men vad gör det,imorn blir det att bli snygg i håret hos frissan 10.30, sen hämta pass(!) och sedan kirra stallet och seeeeeen på kvällen får vi se vad som händer hihi...;)

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0