tired of not knowing.

Tjaa dudes!

Har haft en riktigt bra helg ska ni veta.
Fixade frissan i fredags och sen jobbade jag 14-19.30 och jag blev ganska missnöjd över håret men men..och jag har inget tålamod för fem öre när det gäller hår och färgning, vill bara ha en ASFIN blond färg i hela håret men vad har jag? Massa bruna slingor som förstör allt..Men whatevaaah.
Igår saturday så jobbade jag 11.15- 18.00 och det var roligt men ganska segt. Typ alla som jobbade var trötta och det var jättemycket folk heeeela tiiin och jaa allas humör var lite off, men vi hade våra roliga stunder med. Tex när två personer kommer och beställer 90 små hamburgare till ett bröllop! Haha så jävla kul!
Och till liksom ett BRÖLLOP?! Haha anyway det blev mass produktion och jag fick klara mig alldeles själv i kassan en stund medan de andra andra fem stod och slet i köket..
Är ialf kul att det alltid kommer upp nya utmaningar, inget pass är det sig andra likt, händer alltid något nytt när man jobbar, vilket är askul! :)

Efter some hard work work kte jag till Morgongåva till fina Sara och där blev det 20årsfest för fulla muggar!
Vi tre var extremt otaggade i början av kvällen men efter vi börjat pimpla lite vin så blev det ändring på det! Blev party all night sen och tiden bara flög förbi. Födelsedagsbarnet däckade i sin säng och jag och Tove fick iväg de sista partygästerna runt 04.30..haha!
Jag och Tove delade på en madrass och så sov vi bort nästan halva dagen och efter att ha tagit oss in till staden blev det donken för bakiskäk. så jävla underbart!

Har resten av kvällen bara segat hemma och druckit massa cola och käkat godis och kollat på as roliga program på TVn,as skönt och bara chiiiiiillla.

Ska nu sova för imorgon väntas en bra dag! :D
Night fellas.

- blir galen av alla känslor som bara åker omkring i kroppen. vet inte hur jag ska bete mig, så sjukt jobbigt. Så nära men ändå så långt borta-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0