today's.

- fetto.
- skit på fina Jojjo & Bolle och Nina som är i Egypten. Nej jag är inte alls avis,no no. och jag saknar dom inte alls heller..(liar liar)
- tänker just idag på fina Jessi som opererar bort halsmandlarna. Kramisar till dig gumsigums!
- jag måste verkligen städa mitt rum för det är ju en enda röra här,halva garderoben ligger på golvet...
Och efter det ska jag ääääääntligen se Step Up 3D, lite efter med att se den men hoppas verkligen att den är lika bra som de andra två filmerna är.
- har lite smått panik inför alla kläder som ska fixas inför kryssningen, sen att passet ska bli klart,eftersom mobilen varit cp de senaste dagarna vet jag ju inte om dom skickat sms till mig lr inte..
Men 9 dagar kvar människor, 9 dagar!!!!!
- sen går jag bara och väntar på att min Hööksbeställning ska komma vilken dag som helst, ska punga ut med 950 spänn när den kommer..not so funny men välbehövda grejer till hästen är på G! ;D
- Sen behöver jag verkligen en färgning och klippning av håret, det skaaaaa kirras så snart som möjligt!
- Och juste, min mobiltelefon funkar som den ska igen! Så det är bara att terra mig igen,som vanligt. C'mon.
- Min chef smsade mig nyss och det bestämdes att jag jobbar imorn 10-16. Awesome!

Well, det var lite vardags information ifrån mig.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0