vaaa?

Well well, söndag idag.
Är hur trött som helst. Känns som att jag skulle kunna sova en hel dag haha!
Har ialf haft en bra helg, igår var jag lika trött och det blev bara chill i Easthammer hos faster med små kusinerna.

Idag var det jobb som gällde, men jobbade bara till 1, sen lät Elin mig gå. Var ju typ inga folk på stan så var hur lugnt som helst. Men att sluta 3 timmar tidigare är ju nice det med haha!
Fick en chans att gå i affärerna en stund. Och blev så himla glad för hittade massa fint!
På Gina blev det ett par asfina jeansleggings och en svart mysig kofta, och från New Yorker blev det ett par snygga leggings med skinngrejs på knäna och från H&M blev det två baslinnen och nagellack och från Holmlunds blev det mööööössa och en snygg klänning jag ska ha på onsdag!
Snackade lite med snubben som stod i kassan på Holmlunds och ska gå förbi där i veckan och lämna CV, samma sak med Gina Tricot som min faster tipsat mig om! Här ska det kirras jobb alltså!;)
Träffade dessutom fina Linda på bussen hem och det var kul, ännu roligare att vi ses snart igen, på onsdag då gänget ska samlas för alkoholintag!:)

Och jag är så grymt taggad på att skaffa körkort! Satt och kollade på bilar igår haha, vill så jävla gärna ha körkort. Satsar på det till sommar'n!

Vet inte riktigt var all energi kommer ifrån men det är kanske för att det blivit ett nytt år som man taggar till?
Men jag satsar allt redan från start, ska försöka göra detta år till ett riktigt jävla bra år.
Och jag ska börja träna också, vill mååå bra i kroppen!
Dessutom är jag världsförälder nu, små pengar för oss betyder mycket för andra!
Ett sätt att bidra lite för att försöka göra världen lite lite bättre.

Men jaa det är mycket på gång nu men det är bra! Hellre det än att allt står stilla.

Ska kolla på film nu och bara vila, kommer förmodligen somna meeeen vad gör det!

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0