I stay alive because I wanna know how the story ends.

Halluuuu.

Måste ju nästan säga att den här veckan kommer bli en av de bästa på hela året..Har massa planer och det kan inte bli mer än bra alltså!
Idag så var jag hur trött som helst men jag tog mig ialf in till staden, åkte samma buss som lillebror så himla roligt och bara flumma kl 10 på morgonen haha.
Åkte tillbaka till the hood Bolandsskolan och hämtade min kavaj som jag glömde och ta med mig hem förra gången haha. Sedan åkte jag vidare till polishuset och hämtade mitt pass, så nu har vi det fixat ialf! ;)
Chillade hemma ett tag och käkade lunch sen blev det stallet. Försökte rida lite barbacka på volten men den är såklart fortfarande isgata så var omöjligt..Red ut en liten liten bit men såklart ska Bollan bli övertaggad och nästan gå omkull..Jaja, myspys med tottofisen blev det ialf!

Sedan på kvällen kom Ninis hit! Fick en jättefin egyptisk present av henne hihi och sedan satt vi bara och snackade massa om allt mellan himmel och jord. Så sjukt underbart och bara ligga i min säng och flumma som vanligt! :)

Men nu så får det bli sängen och ett avsnitt eller två av how i met your mother innan det blir sleeping time.
Pussssen.


jag och frugan på BJ i höstas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0