someone that makes you smile.

Jobbat idag 11-18.30.(Var i stallet 08.00 och fixade där, nej ingen sovmorgon här inte..)
Sjukt jobbigt och jobba men roligt var det ändå hihi:)
Har en ny favorit också, kycklingmål classic, fy satan vad god den burgaren är alltså..yum.

Har efter jobbet varit väldigt upptagen med att hämta ut paketet från Hööks(så jävla nice grejer btw,ridbyxorna jag klicka hem satt perfekt!) och sedan skyndat hem och klickat i jobb pass(har lite dåligt med extra pass v 6 så vår chef publicerade idag några pass och så fick vi extra arbetare slåss om dom haha. Först i kvarn vettu! Kirrade ialf två nattpass, så himla nice, pengarna rullar in ska ni se.
Sedan blev det telefonis med Tove om lite dubbeltrubbel när det gäller bussresor till/från sthlm men det är fixat nu hoppas vi! Skönt att allt löste sig på en gång!

Och jag är astrött och helt slut i kroppen, vill bara sova haha!
Så ni vet vad som väntar. GODNATT!

(vet inte riktigt vad mina tankar tar vägen,allt känns så suddigt,så otydligt. känns som att jag bara känner men inte känner efter hur det egentligen känns och jag lägger bara allt åt sidan så länge..det är enklast så!
vill slippa tänka,vill slippa känna, vill slippa allt. så därför fokuserar jag bara på det roliga just nu,för att gå och fundera en massa brukar aldrig vara bra. så hejdå ångesten, ses på söndag igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0