1.000 000 nollor.

Sitter och lyssnar på Kapten Röd såhär mitt i natten,skönt med reagge!

Har haft världens chilldag hemma,men det är den enda jag kan ha just nu,måste bli frisk till helgen så jag klarar av och jobba. Har fan varit sjuk i snart 2 veckor,inte okej..

Ialf så var jag hemma hos min fina i början av veckan och myste med honom(:
Hängde även med Sara & Sofi och träffade Martina med när jag var där :)

Ikväll så var jag även i stallet och red min pärla för första gången på 3 veckor typ, helt sjukt egentligen att det blir så men eftersom jag varit sjuk så har jag inte orkat men idag så..då blev det en skogstur och lite träning på volten :) Dock så vettefan vad som hände sen, för när jag kom hem så fuckades hela min rygg ihop och jag har haft asont i flera timmar,men efter en värktablett så verkar det okej igen haha.

Har även varit duktigt och betalt en massa räkningar så nu är det fixat men innebär också att halva lönen är borta..kuljul!
Ialf så ska det inte stoppa mig från att inhandla fina grejer och vettiga saker jag behöver,funtar på och köpa en ny mini data,skulle vara nödvändigt men får se!  Nya kläder behöver jag med,känns som att hela min garderob skulle kunna slängas bort..nej vettefan,detta måste lösas! SHOPPING är på ingång mina vänner!

Och jaa,i helgen så väntar inget mer än jobb,både lördag(11-20.15) och söndag(8.00-17.00). Men det stoppar inte mig ifrån att hänga med vänner,det är fest på lördag så ska en liiiten stund åka dit och träffa ett par fina vänner,kommer vara dödstrött på söndagen men det är det värt! :)

Och nu ska jag sova,ögonen faller ihop.
Och jag saknar my love,han är så fin.

Puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0