Du behöver inte någon som inte behöver dig. Enkelt?

Åh så jäkla klockren grej Josefine skrev på fejjan nyss, LIKE IT!

Annars då?
Det gick fint fint och jobba igår,hyfsat lugn kväll,jag kunde stå själv i köket några ggr för det var så chill haha,fatta grymt jag själv i köket under krogrushen..yeah baby!
Och jag tycker så mycket om min jobbarkompis Leyla,hon är bäst och det är så kul och vara med henne! :D
Och jaa,åkte samma buss hem som Nina imorse,säger bara herregud,spårade övertrötta tjejer.se!
Haha,love it.

Och idag blir det samma visa igen 20-06.
Önskar att jag kunde vara i Öre med mina fina vänner,men säger bara nästa helg..nästa helg då jävlar! ;)


Och gårdagens:
Shorts- avklippta från ett par gamla byxor ifrån Ullared.
Top - en omgjord från en gammal klänning.
Kofta - Gina T. ( mitt bästa köp,koftan är så jävla underbar och snygg även fast den är lite stickig)
Väska - Gina T.
Skor - H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0