Goda dagars magi.

Heeej! Länge sen sist,jag vet.

Min resa till Rhodos blev ju lyckad,det var riktigt kul och underbart skönt i värmen.
Vi solade och badade varje dag och andra dagen på stranden blev vi uppraggade av två biljettförsäljare, Sandra och Thomas som jobbade för nattklubben Pacha och vi fixade biljetter ifrån dom och så hade vi några vilda festnätter där och på Club Toxic och Grabbarna Grus och Colorado.
Det var skönt och komma bort lite och eftersom nästan det vara var svenskar där så kände man sig som hemma.
Ville inte åka hem sen när 7 dagar passerat..

Jag blev ju sjuk där borta också,och Nina med,så hela den här veckan har jag haft nån jävla sjuk förkylning utan dess like och jag har dessutom ögoninflammation..Känner att det går bra nu!

Jobbade onsdag och torsdag denna vecka men igår så orkade jag inte,det blev för mycket. Är ledig fram tills tisdag så hoppas jag frisknar till tills dess.
Igår så hängde jag och Nina på min altan hela kvällen och käkade godis och snackade om livet och hostade i kapp,haha!
Och ikväll så blir det häng med Jojjo,som jag saknat henne! Ska bli hur lovely som helst:)

Och dessutom så är jag så grymt taggad på att ta körkort,nu jäklar ska det bli av!
Så håll i hatten för nu kör vi på riktigt, hård träning från och med nu!

Men har inget mer och säga,förutom att jag uppskattar mitt hjärta så mycket.
Han är så fin och jag är så glad när jag är med honom! All min kärlek till dig.

Puss & Hej!

(Jag orkar inte lägga upp alla bilder från resan,men kommer slänga upp några sjuka videoklipp från våra festkvällar här,så håll utkik!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0