måndag,tisdag,onsdag,torsdag och fredag.. går jag mest och väntar på att veckan ska ta slut!

Hello!
Lyssnar på Tomas Ledin och hans gamla godingar,riktig svensk sommar när man lyssnar på han! Nerrå,haha.

Ialf så gick det hyfsat bra och jobba igår,förutom att både jag och Max var jävligt tankspridda..jag lyckades få med mig hem 4 skärsår.
Roligast var ju ialf när jag gick runt med dumlesås i ögonbrynet i typ en timme och Max inte sa nånting! Vad fan tänkte gästerna då liksom? Haha :)
Träffade även Anders,Emil Och Tobias,allihopa dragna som faen! Haha,det var kul.

Ialf så tänkte jag att när jag jobbar så ska jag langa outfit bilder,eftersom det finns en så stor och fin spegel i omklädningsrummet att man kan göra så.
Såhär har ni gårdagens.
Enjoy!


skor-gamla
leggings, H&M
linne- H&M
kofta- Gina T.
väska- Bianco F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0