Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit.

Det finns inte mycket och säga,har i princip sovit bort hela den här dagen. Vaknade lite halv förkyld och med träningsvärk haha,så min hälsa är ju inte hundraprocentig efter helgen..

Jobbade hela lördagen ju,men hann shoppa lite innan jobbet,så köpte lite fina grejer. På kvällen sen drog jag vid elva tiden till Rasbokil och träffade ett par dyngraka vänner haha.
Tobbe och Ludde är ju galna som vanligt,men min fina Elin var ju där så det var det bästa av allt! Roligast var ju Erik som babblade på om ingenting! Dock så hade ju jag och Johan mer vettiga grejer och snacka om haha,så kul! :)
Och hatade Elias som var så jävla full,försökte slänga i mig i poolen hela tiden när jag var där,den jäveln!
Och juste, precis när jag kommit dit så sitter vi i ute soffan och då börjar folk hälla öl i varandras knän,så jag blev helt blöt om byxorna, och precis när jag torkat från det så får jag en hel grogg uspilld på benet så gick runt med ett par blöta byxor hela tiden haha, kuuuuul! Det är mina vänner det ;)
Hamnade i sängs vid halv 2, så när jag skulle upp vid 6 igen så var det segt kan jag lova!
Men det var hel dött på jobbet eftersom det var söndag så vi hann storstäda och fixa lite,men när jag kom hem sen var jag verkligen dead meat AB.

Jag missade ju Sveriges brons match i lördags, men kunde ialf kolla på VM finalen igår mellan USA & Japan, så jävla sjuk match! Hände precis allt,förlängning och straffar och jag hatar att Japan lyckades göra 2-2 FYRA MINUTER kvar av den sista förlängningskvarten!
USA spelade grymt, och jag tyckte dom skulle vinna men men Japan förtjänade att vinna också!:)
Men vilken jävla match det var, god damn it!

Har inget mer kul och säga,sååå..hasta la vista!

Foto: Marcio Jose Sanchez Scanpix/AP Photo
Abby Wambach och Hope Solo från det amerikanska laget.
Dom är ju helt awesome båda två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0