You make me smile.

Halloj!
Är så sjukt trött efter jobbet idag,har inte ätit nån middag heller,kom hem liksom tio ikväll så orka dra ihop en middag då. Men ialf,imorn väntar samma visa igen 11-20.15 är det som gäller!
Min jobbarkompis Tove kom idag och ba: Ja jag går ju på semester i 4 veckor nu!
Snacka om att jag inte hade en aning om det,det är liksom en heeel månad hon ska vara borta från jobbet!
Hon ska tydligen vara uppe i Hälsingland och bara relaxa där! Jag funtar verkligen på om man ska ta en 3 dagars och åka upp dit och bara sitta på ett berg och bara vara. Fan vad skönt! Aja,vi får se hur det blir med det men skulle vara sjukt kul! :)
Och det jag gillar bäst med Tove är att även om jag inte mår hundraprocentigt,så är det som att när vi träffas så får hon mig alltid mig på bättre humör även fast hon inte vet om det själv haha! Jag vet inte,men hon har liksom nått inre lugn som bara gör att jag blir lugn..Helt sjukt,men det är så det är! Mår alltid bättre efter man träffat mysmongot! :)

Och ikväll så pussade jag lite på min älsklingshäst när jag gick från bussen hem,så himla fin hon är!
Hittade den här bilden på min medryttares blogg när hon red igår, så jävla söt haha!
Kärlekkärlekkärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0