and it hurts with every heartbeat.

Yes, igår så körde jag och Nina på en fylla till Öregrund. Vi förade hos mig med massa gott och sen tog vi bussen där det gick utför, och fyllekäkade kebab och sedan drog vi till Hummelgrund för att skaka lite rumpa!
Värsta var ju att det var asmycket mygg ute,asvarmt inne och typ ingen man kände! ;o
Men var bra drag ändå!
Hela kvällen känns liksom..vad fan höll vi på med?!
Men det var kul ialf!

Har idag bara chillat hemma och ska snart dra till stallet sen vet jag inte vad som händer.
Har pratat lite med Sara idag i telen också om massa jobb och massa annat,fin tjej det där ändå!(:

Förövrigt så lägger jag bloggen åt sidan ett tag,pallar fan inte med.



Igår med min fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0