Antar att vi redan rankas som kungar, och alla vet att inte gansters dansar dom buggar.

Okej.
Är ganska trött.
Och jag är sur men ändå inte.
Trött på att vissa människor ska dryga som fan. Något jag verkligen hatar är när folk ska spela överlägsna och tro att dom är mycket viktigare, vilket gör i sin tur att min kropp reagerar på att vara fulifan och bara agera med det sättet att, fuck you hur du än gör så kommer du aldrig vara bättre än mig! Jag tror att jag i såna lägen uppfattas som nochalant eller vad det heter men det skiter jag i. Ni är inte mycket viktigare än nån annan jävel i denna värld.
Så det så.

Och jag dööör av taggning inför midsommar! känner på mig att det kommer bli så jävla awesome!
Har absolut världens finaste klänning som jag planerat att ha på mig från Nelly och jag har så oerhört god dricka inför fredagen och jaa..jag ska bli så jädra full och glad så det finns inte!

Och jag är så glad att min kärlek är tillbaka.

Men jag tror jag inte kommer uppdatera mycket senare eftersom det blir midsommarfirande och sedan så drar jag till Rhodos i en vecka. Oopsie!
Ska bli så skönt och spänna av ett tag och förlora all negativ energi.
Förövrigt så kommer jag sakna mitt hjärta!

Puss och Hej.


Flashbacks från Midsommar 2010:


Fina flickorna, ska hänga med precis samma brudar i år,kmr bli så sjukt kul!


Och älskar att jag och Tove kom hem halv sju på morgonen,haha lagom spårat!(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0