I love love, I don't care what it does to me.

Hellu!

Min natt var så jäkla fucked up. Jag hade tänkt sova i tid men så blev det inte, och när jag försökte sova så gick det inte heller. Och vid halv två så får jag sms av Ejder.
Och menar på att det är fest med han och de andra två mupparna Ludde & Putte.
Så som vi gjorde exakt som förra sommaren, åkte till Vällen mitt i natten och drack oss dyngraka och lekte med elden.
Men jag hade det roligt eftersom jag inte träffat de allihopa på jättelänge, men ändå kvällen hade ju inte behövt slutat på toan. Usch och fy.

Har dessutom sovit halva dagen idag och spytt lite mer, fatta i den här värmen, inte okej nånstans.
Men men kom ialf till liv senare och vid sex tiden så åkte jag och min andra hjärnhalva och badade i Vällen.
Det var riktigt kul men det var fan inte varmt i vattnet!
Och jag körde lite bil på grusvägen också med Nina som co driver, gick ju galant! Var uppe i som mest 50 km/h, kändes bra. Haha!

Och har dessutom hälsat på min häst två ggr idag, först med Nina och ta massa fina bilder och sen med mamma och ge henne morötter och ta på flughuvan.

Har resten av kvällen degat hemma i soffan,mår ändå inte riktigt hundra men är sviiinhungrig hela tiden.
Kanske för att jag tömt halva magsäcken det senaste dygnet.

Ialf,en sak till!
Fick besök av en igelkott på vår gräsmatta,jättesöt var den! Men vår kissemiss Tuffs ville anfalla den var tredje sekund,störda jävel!

Men men,imorgon jobbar jag 10-19 och sen efter det får jag troligtvis träffa min kärlek.
Jätteglad tjej!(:

Ciaoooo.


Min fina ögonsten och jag!(:


För övrigt så ser ni att badringssäsongen har börjat haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0