it is good to be alive.

Tjeeena!

Har börjat denna vecka med att vara ledig fram till onsdag. Känns ju ganska bra om man får säga det själv!
Har spenderat hela dagen med Nina, vi åkte till staden och haffade en bikini till henne, en i leopardmönster,rawr!
Sen bjöd hon mig på mat,vi käkade på Rififi på uteserveringen och jag tog deras pasta Rififi, med kyckling och curry,as god!
Sen köpte vi kulglass som vi åt vid ån!

Och när vi kom hem åkte vi och solade och badade i Rasten,så jäkla nice!
Var lite kallt i vattnet då men det var nice ändå!(:

Har sedan bara tittat till min fina häst,hon är jättesvullen i ena bakbenet så nu måste hon vila ett tag frammåt!
Så jäkla synd,jag som sett fram emot att få rida imorgon! ;o
Menmen,vill bara att min fina ska må bra!

Ialf så ska jag resten av kvällen eller imorgon förmiddag, städa mitt rum, tvätta lite kläder och förvandla några gamla jeans jag har till ett par snygga jeansshorts och jaa jag ska sitta vid symaskinen vilket jag inte gjort på ett år snart! Får se hur det går!

Menmen, det jag vill göra mest är och pussa på min kärlek.
Saknar min fina Lars!

Imorgon blir det steeek hela dagen ialf!
See ya.


BEACH 2011, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0