skjorta,kavaj och röda byxor!

Hej på er!

Har haft min nattvecka på jobbet = ingen uppdatering alls. Det enda man gör är jobba hela nätterna och sova hela dagarna. Men nu så..äntligen är den över!
Men i alla fall så är jag glad men dödstrött.

Min fina pojke var så söt och väntade på mig i jobbet inatt i 3,5 timme, hihi bäst han är!
Är så glad att jag har honom, gör mina dagar lite ljusare!

Denna helg avslutades ialf med att några från jobbet tog sig till stadsparken grillade och drack lite(rosé) och spelade kubb och hade det mysigt! Var sjukt trevligt och bara umgås, älskar när det händer för det händer inte så ofta!(:
Sen så tog jag mig till Akademiska och väntade på Nina så fick jag skjuts hem, men innan blev det ett stopp på donken! Vi fick världens underhållning ifrån en liten flicka på 2 år som sprang runt och snackade med oss.
Dog av garv fyfan.
MEN SÅ JÄVLA SÖT HON VAR!

Men nu är jag hemma och ska sovasovasova.
Imorgon blir det häng med bästis ialf!

Natti.

(Btw rubriken är tagen ifrån en sjuk låt som Kissies brorsa gjort.
Hela låtexten är bara TVÅ meningar.
Skjorta,Kavaj och Röda byxor och När jag säger sture,säger ni plan - stureplan stureplan!

Haha sån jävla fail låt! Sök på tuben och lyssna, helt gal1.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0