take me away.

okej okej, jag hamnade här igen. Damn it.
Men är lite nervös.
Om typ 8 timmar är jag på väg till Arlanda för att sätta mig på ett flygplan och åka till Rhodos.
Måtte min första flygtur gå bra!

Annars då..gårdagen var awesome!
Jobbade först 11-18 och jag höll på att spricka,ville bara få sluta så man kunde få ha kul.
Och om jag hade det kul sen, ojojoj!
Började föra direkt när jag slutat,åkte hem och fräscha till mig lite och tog på mig min fina klänning och sen bar det av mot Öregrund med Jojjo. Hängde med ett fint gäng,men mest med min bästis Johan blev det!
En annan var ju lite väl party så han höll ju koll på mig som tur var! Haha,fy fan.
Sprang iväg med Nina också och spårade ur vid en parkbänk, och tappade bort henne gjorde jag också,så slutade med att jag åkte bussen hem fast inte med Johan även om jag gick till hållplatsen med honom utan satt med Tom och Tommy och hade Tobias i knät som inte hade nån sittplats(:
Halv fyra var jag hemma ialf,wooop wooop.

Och idag har jag bara chillat,packat en massa och snart är det bara Rhodos som gäller.
Kommer sakna min hästfis(som förövrigt bor borta i ett annat stall medans jag är borta,bästa Hillevi tar hand om henne på hennes ridskola hihi!)
Och jag kommer sakna mitt hjärta,hoppas han kommer sakna mig med.

Men,nu kör vi.
Hasta la vista baby!




(och grattis till fina Tovelove som fyller 20 imorn,vet att min present är så jävla awesome,det är så kul!)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 22:48:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0