30 Mars, det bästa och sämsta denna månad.

Eh,börjar med det sämsta eftersom att det är ganska tråkigt.
Det tråkigaste är vädret vissa dagar eftersom det envisas fortfarande med att snöa, och sedan så har det varit ganska tråkigt att jag jobbat ganska mycket och inte kunnat umgås med alla som jag vill, och att Johanna åkte, det är ganska tråkigt,fast såklart askul på samma gång.
Och att det enda festtillfälle jag fick var på hennes fest och jag sabbar med att däcka i soffan,dyngrak.
Sedan också modevisningen, det var kul men ångrar ändå att jag sa ja att delta i den för jag orkade verkligen inte vara med, men det ligger i the past nu så thank god att det är över.

Det bästa på hela månaden är Gotlandsresan, helt klart.Var så sjukt kul och bara hänga med chefen och Tove och Helena. Fina människor!
Dessutom när Nina red Bollan i början av månaden, progress kan jag säga!
Att jag gick på bio två gånger med två bästisar och såg Min låtsasfru båda gångerna haha!
Att i början av månaden så hade Linda och Davve pre party i sin fina och nya lya och utgång blev det också, awesome kväll!
Käka på Jakten i Öregrund med Nina enn söndagkväll och garva sönder sig, bäst!
Löningen såklart,shoppade massa fint!
Testade på Zumba för första ggn med Marina och Michan haha, roligt roligt! ;)

Anyway,det var lite av det bra och dåliga.

Säger bara HEJDÅ MARS och HEJ APRIL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0