catch me if you can.

What up people?
Är helt slut i hela kroppen,går verkligen inte och förklara,fy fan.

Lördagsnatten var ganska okej, inte så många galna idioter i min kassa så var skönt med no drama.
Ialf så kom en gitarrspelande kille från fredagsnatten igen och charmade mig, han hade hittat sitt bankkort ialf så det var ju bra för honom(:
Och Tomas kom med sitt partycrew och "förkäkade" som han sa innan de skulle vidare til Salu. Haha snyggingar(:

Sedan kom Viccan med sitt crew och gav mig ett gott skratt,så sköna människor haha!(: Överröste henne med massa tuggummin också, vi har ju typ 16 kartonger med 1000 tuggummin i varje så hon fick en massa haha!
Sedan så fick jag besök av Gammelsmurfen och hans partykompanjoner, blev lite väl mycket pussar på slutet där men det var skoj ändå (:
Sedan så blev ju allt knas i huvudet av att man ställer om klockan och så, men jag och Max och Ebba lyckades lämna stället 07.20 imorse,helt sjukt!
Tog mig hem och släppte ut hästarna på en gång och såklart så skulle Bollan rulla sig i hagen det första hon gjorde,men som tur var hade jag satt på täcke,så hon var fortfarande nyduschad och fin,mohahaha! :)

Sov till 17.00 och sedan dess har jag bara befunnit mig i en säng eller soffa. Kollade på 2012, och den var ju så sjukt  spännande,hade halv panik genom hela filmen typ, men den slutade lyckligt ialf.

Har efter det kollat på Stockholm-Båstad,ännu en skitrolig svensk serie. Tur att den finns nu eftersom Solsidan slutat!
Har dessutom kikat på BB med mamma och lillebror, och det var ju lika bra att Roza fick lämna huset tkr jag, så kunde hon få återförenas med Nicky! Sötnosar!

Anyway,nu blir det mer film med lillebror, så tjingeling allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0