'cause what kind of guy would I be if I was to leave when you need me most?

Heeeej.

Sitter här och tar det lite lugnt. Skulle egentligen behövt ta bussen som går nu men jag orkar verkligen inte.
Måste försöka hitta peppet inför kvällens nattjobb!
Fast jag jobbar ju med asroliga människor,så det ska nog gå och lösa ganska snart!

Ialf så hade jag en underbart trevlig fredag igår.
Sov hela dagen och sedan så åkte jag och Michan hem till Marina i Årsta, satt där och käkade godis och pratade. Och dessutom testade vi ZUMBA!
Haha,så jävla kul det var! Riktigt skooooj!
Anyway vid halv tio tiden så fick jag skjuts ner av Daniel och Michan ner på stan, och fick dessutom vit toblerone choklad av Daniel,så sjukt snällt, och gott haha!
Gick förbi RedRoom en snabbis och hälsade på Hanno också,finaste Hanno (:

Det blev sedan ialf, jobb 22-06. Mellan tio och tolv stod jag i kassan och mellan ca tolv och fyra stod jag i kök 2 och massproducerade orginaler,små hamburgure och cheeseburgare. Ganska stressigt men kul ändå!
Och mellan fyra och sex stod jag i disken..Yeeey!
Vid halv 7 så lyckades jag och Max lämna stället ialf haha(:

Hur som helst, sen när jag satt och väntade på morgonbussen på station(ca 07.10) så dyker min kusin Emil upp från ingenstans. Dödstrött och fortfarande full typ.
Han hade inte haft en lätt natt kan jag lova,men vi satt där och snackade en stund innan jag tog bussen hem haha!
Så jävla otippat och träffa honom, men sjukt kul var det ialf :)

Menmen, har idag bara sovit och fixat stallet. Duschade min fis eftersom hon var så äckligt skitig idag när hon kom in från hagen! Men det var helt underbart mysigt och bara pyssla lite med finaste,terapi för mig kan lova(:

Och ikväll är det samma visa igen, jobb 22-06!
Men tror att jag kommer få stå i kassan inatt, och dessutom har Max lovat mig att jag ska få slippa disken ikväll,så det blir servering istället! Chill.
Haha, skitsamma.
Nu drar jag!

Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0