Dag 1-ditt förhållande, om du är singel skriv om det.

Ja singel är man ju om inte alla redan förstått det.

Och ja vad ska man säga?
Det är ganska nice.

Man kan göra vad som helst,när man vill,hur man vill och vart man vill.
Det spelar ingen roll för man är inte direkt bunden till någon.
Det skönaste med att vara singel är att man lever livet på ett helt annat sätt än när man är i ett förhållande.
Man tänker inte,man känner inte,man bara gör.

Och jag har gjort så många roliga saker som jag annars inte skulle ha gjort annars och jag lever varje dag som det vore den sista, vilket jag inte gjort annars.
Och man behöver inte ett förhållande för att vara on the top of the world, bara man har sina fina vänner bakom sig är det underbart roligt att vara singel!

Och något som gör att jag gillar det så mycket är för att det är enklare och man är fri på något vis.

Men samtidigt så kan det bli ganska tråkigt i längden, hur kul det än är att vara singel så saknar man ändå den där närheten man kan ha med en annan och man saknar någon att dela allt med. Man vill ändå ha det där,kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0