dag 10- någon i din närhet du beundrar och varför.

Ojoj,så himla svår grej och svara på. Fast ändå inte.
Alla i min närhet beundrar jag på ett eller annat sätt.

Men någon som jag verkligen beundrar är min gamla klasskompis Åsa, hon är så himla bra på allting och hur vacker som helst och lever verkligen sina drömmar. (Just nu är hon i Österike tills skidsäsongen är över och jobbar,åker skidor,festar och sånt roligt. Och förra sommaren var hon i NY tre månader).
Nej hon är en cool tjej och jag beundrar henne verkligen.

Någon jag också beundrar är min mamma. Bara för att hon är min mamma och bäst.

Dessutom beundrar jag Jojjo. Som verkligen gör allt för att hennes drömmar ska gå i upplevelse,spelar ingen roll hur länge hon kämpar men hon ska nå sina mål. Och som att dra till USA ett år är precis det hon vill och nu ska hon göra det, om 11 dagar.
Den tjejen är också jävligt cool.

Men jag beundrar såklart alla andra fina vänner jag har, alla är så fina så man vill gråta hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0