dag 18,dina åsikter om kärlek.

Oj mina åsikter om kärlek...,vart fan ska man börja?

Men jag tycker i alla fall att kärlek är något unikt och inte något man ska ta förgivet.
Jag tycker inte om folk som säger jag älskar dig efter en bara några dagar för det känns som att man inte menar det då, man känner knappt varandra. Fast man kan ju verkligen bli kär jättesnabbt så i undandtag så kan man ju säga det om man verkligen menar det(:
Jag tror typ på kärlek vid första ögonkastet, ibland kan man ju typ efter att bara ha pratat med en människa i 5 minuter känna något inombords.
Och att det finns en kemi mellan två stycken är också viktigt, det funkar inte annars.
Och jag tycker det är så himla jobbigt när man träffar någon på jobbet som man verkligen har kemi med men de får ju bara sin mat sen går dom, det är ju helt knas om man skulle be om ens nummer direkt sådär,även fast vissa gör det på fyllan, men ändå. Sånt händer ju aldrig att killar vågar fråga i nyktert tillstånd.

Och jag tycker att i ett förhållande så ska man inte bli som en person, man ska kunna ha som ett eget liv eller vad man ska säga. Att man inte måste vara med varandra 24/7, utan man kan någon dag vara ifrån varandra och umgås med vännerna,för man ska fan inte glömma bort ens vänner,aldrig!
Men den man är tillsammans med ska bli som ens bästa vän, den man delar allt med. Tycker det är så jävla underbart tillsammans med någon och man verkligen känner att det är vi två och inga andra,vi mot världen känsla haha.

Och jag älskar verkligen Jojjo & Bolle för dom är så jävla grymma. De blev tillsammans när dom var 15 år och alla vet verkligen att dom är menade för varann. De kommer hålla livet ut, helt seriöst. Skulle kunna sätta alla mina livsbesparingar på det,men dom två..LOVE säger jag bara.
Och att man har hittat sin mr. right, den känslan måste ju vara underbar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2011-03-19 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0