Dag 2- Senaste gången du festade i detalj

Yes, dag 2.

Egentligen var den senaste gången jag festade den 23e februari då jag och Jennifer var på BJ,när Rebecca & Fiona var där men senaste utgången var ju faktiskt i lördags så skriver om den istället!

Jag och Nina kom till Kalas runt 22.00 och vi träffade direkt på Emil och jag och han blev skitsura för att vi båda gick ifrån våran växel i garderoben så vi sprang tillbaka ca 2 minuter senare men då säger tjejen att hon inte kan ge tillbaka växeln eftersom att vi gick iväg och blablabla..så då var 60 spänn borta för oss båda.

Sedan träffade vi två på Bolle,Tommy, Rebecca och Ludde, så vi hängde med dom och vi träffade på alla dom andra pojkarna; Johan,Joacim,Jonas,Kim och några till som jag inte vet namnet på och vi hängde i dom vita sofforna ett bra tag. Dessutom träffade jag på Daniel, och jag hängde en del med Jimmy och så träffade jag på Hatcii också(:

Sedan så dansade jag ganska mycket med allihopa och Tommy var mest insane på dansgolvet, haha så himla kul!
Men jag dansade också mycket med Johan, my bff alltså!
Och jag tog hand om Pecca och alla hennes drinkar hon beställde, och jag spelade blackjack med Bolle en stund och jag träffade också på ett gäng tjejor; Ida, Elin, Jessica, Malin,Matilda och Tessi också.
Det blev att jag hängde uppe på VIP grejen med grabbarna en stund också.
Jag drack breezer och smuttade lite drinkar, och det är ju inte helt okej kanske, men shhhh!

Men ändå, det var en sjukt rolig kväll även om jag inte körde all in.
Träffade en massa fina männsikor och en människa som jag blev extra glad att se hihi, men after all så hade jag det roligt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0