Dag 21, någonting du ångrar.

Alltså, jag vet seriöst inte vart jag ska börja. Finns ju en hel lista på saker man ångrar och kommer inte ihåg allt ens, men kan försöka dela med mig av ångest!

Jag ångrar att jag ibland behandlar folk dåligt, att jag lätt kan strunta i folks känslor. Det är inte okej.

Jag ångar som mest att jag ibland inte tar vara på tillfällen som ges i livet.
Man lever bara en gång och dom chanser man får, borde man ta, men jag är för feg för det ibland.

Jag ångrar vissa beslut man tagit, speciellt när man är full,hihi.

Allt som allt, jag ångrar en massa saker men vissa saker ångrar jag ändå inte, haha. men palla skriva upp allt, man ångrat,nejnejnej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0