Dag 23- dina rädslor.

Shit,mina rädlsor är ju ganska många haha.

Men om man ska snacka om rädslor för saker man kan ta på så är det : ormar,spindlar,getingar/humlor och alla jävla insekter som finns,småkryp ni vet!
Det är väl typ det mesta, top 3 liksom.

Men sedan så kan man ju vara rädd för andra saker som typ att jag är rädd för mörker, det är hemskt och gå själv ute på kvällarna, men efter att ha gjort det tusen ggr nu så går det bättre, min puls ligger inte uppe i 300 som förut. Jag är rädd för att bli våldtagen eller mördad haha, det skulle vara det värsta som skulle kunna hända.

Jag är också rädd att vara själv hemma i vårat stora hus, så låser alltid dörren haha, så känns det som att man ialf är lite trygg.

Men jag är också rädd för höjder. Jag är så jävla höjdrädd så det finns inte. Svimmar typ om jag är på någon yta längre upp än 10 meter.

Det är typ mina rädslor folk, finns väl fler men kommer inte på mer nu!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0