dag 25, berätta om dig själv.

Det är kanske lite onödigt och berätta som sånt som ni redan vet, typ vart jag bor och vad jag heter haha, men here we go fellas.

Jag är 19 år och jag har inget körkort. Jag vill ta det som faaaan, så förmodligen kommer jag också bli en i gänget snart.

Jag bor fortfarande hemma, om jag fick bestämma hade jag haft ett eget place för länge sen men det tar ju lite tid innan man kan göra sånt! Men min plan är åtminstone försöka lämna boet om ett år.

Jag jobbar på Max Hamburgarresturang på Stora Torget i Uppsala, och jag älskar det. Vissa kanske tycker det låter som ett sugigt jobb, och visst det är det ibland men alla som jobbar där är grymma och man träffar nya männsikor varje dag och det är skitkul.

Jag tycker inte om räkor och jag hatar majonäs,så smörgåstårtor är verkligen inte min grej.
Förövrigt så älskar jag typ all mat, min favoriträtt är tacos.

Jag tycker om mina gröna ögon,så därför tycker jag om att ha typ olivgröna tröjor på mig som matchar mina ögon, det är fint tycker jag.

Jag älskar paljetter och glittriga smycken,riktigt bling bling haha, och det bästa jag vet är att dra på sig ett par höga klackar inför en utekväll. Känslan är underbar!

Och det bästa jag vet är och festa, det är så jävla underbart och bara leva. Dock så händer det väldigt ofta att det är jaaaaag som ligger däckad på toan halv tolv, men det är så ibland haha. För mycket av det goda!(;

Det är så svårt att förklara hur man är som person,för jag kanske tycker jag är på ett sätt men alla dnra kanske tycker helt annorlunda.
Men jag tycker ialf att jag är väldigt envis och jag försöker se det goda ur situationen hela tiden.Typ vara positiv?
Jag är oftast väldigt glad och lugn som person, men om jag blir arg..då blir jag verkligen arg haha!

Och det värsta jag vet är att bli besviken. Att ha förhoppningar eller höga förväntingar på något som ska hända och så händer det inte.

Finns så mycket mer och berätta men vad fan,orka skriva ut allt det här. Nejnej ni får lära känna mig bättre i sådana fall!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0