Dag 3- dina syner på alkohol och droger.

Haha,bästa grejen för mig att snacka om ju!

Men kan ju först och främst säga att alkohol är en jävligt bra grej!
Det gör att folk blir lite mer vågade av sig, lite mer öppna, lite mer glada och lite mer party helt enkelt.
Jag älskar att festa, och jag älskar att dricka!
Det är så jävla kul!

Dock så har det ju sina negativa sidor också, man tror att man kan fly ifrån problemen med alkohol och det brukar oftast funka men ibland så hjälper det fan inte. Bägaren rinner liksom över.
Trust me, det har hänt mig några ggr också att man sitter och bölar i ett hörn eller skriker åt sina nära och kära för ingenting egentligen!

Och det är ju inte så jävla härligt när man fått för mycket av det goda heller och ligger och spyr på en toa i flera timmar.
Men after all..
Alkohol is my thing.

Droger då..har inte så himla mycket och säga om det men jag tycker det är jävligt läskigt.
Har festat med några som varit påtända utan att jag förstått det men aa, på det sätt man blir så tycker jag de är lite små creepy. Fast jag skulle vilja testa..fast ändå inte. haha!

Men om man säger såhär;
alkohol jaa förfaaaaan, och droger, hell nooooo!

(bilderna är tagna från samma kväll..enjooooy!)






"lite" för mycket av det goda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0