dag 4 - 10 intressanta fakta om dig själv.

Okeej fy fan vad svårt..men ska försöka skriva något som inte alla redan vet?
anyway...here we go.

1. Jag har en 1,80 stor säng och jag sover oftast helt själv i den och det gör att jag känner mig ganska ensam ibland.

2. Jag hatar när folk pratar som att de är tusen gånger bättre än alla andra och försöker genom att snacka bullshit övertyga alla andra att dom är det också. seriöst, man vill bara spy på sånt folk!

3. Jag hatar när folk tror att dom känner en så jävla bra fast dom egentligen inte vet ett skit om en.

4. Jag älskar mitt jobb. Vissa kanske tycker att jobba på Max är ett skitjobb men jag gillar det. Man får träffa nya människor hela tiden,man får träffa asroliga personer på lördagsnätter som får en att skratta så man får ont i magen, hunkar vill ha ens nummer och om man vill så kan man äta sverigies godaste hamburgare jämt,don't need matlåda liksom bara ställa sig i köket och göra en hamburgare! Och jaa har man ett grymt crew bakom sig så är det riktigt nice.

5. Jag vill bo i Uppsala. Det skulle vara helt awesome! Men eftersom jag har en häst att ta hand om och som jag inte tänker överge i första taget så får jag vara kvar i denna lilla by ett tag till.

6. Jag tycker inte om ost eller majonäs. Den enda ost jag äter är hushållsost och jag verkligen hatar majonäs så därför hatar jag smörgåstårtor också. Förstår verkligen inte grejen med smörgåstårtor..

7. Jag har väldigt svårt att lita på folk. Det där med tillit är verkligen inte min grej,det är väldigt få i min kompiskrets som jag faktiskt litar på. Vill man ha trust av mig då får man fan kämpa!

8. Jag är sjukt rädd för mörker. Det är inte okej,därför älskar jag somrarna då det knappt ens blir mörkt.
Nej men jag är livrädd när jag går själv ute sena kvällar och det kan till och med gå så långt att jag har en lampa tänd när jag sover ensam. Nej fan heller, mörker är inte okej.

9. Jag är inte nöjd med min kropp. Jag skulle lätt förstora mina läppar en aning, seriöst jag fick ju världens minsta läppar och ja jag vill ha större,fylligare om inte annat. Och brösten..ja en eller två kupor större skulle inte vara helt fel. Lätt att jag skulle lägga mig under kniven för det.

10. Jag älskar att gå på bio. Så himla mysigt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0