dag 6- din första kyss och första kärlek.

Haha shiiit.
Nu kör vi!

Min första kyss fick jag väl när man var skit liten av typ alla killarna i klassen, då pussades man ju hit och dit i ryska posten ni vet(;
Men jag kan ju dela med mig av att mitt första hångel var när jag var 14 år och jag kommer ihåg det som det var igår haha. Killen heter Jimmy och att det sedan är en av min bästa kompis pojkväns bästa kompisar gör ju inte saken bättre haha! Faktiskt så träffade jag honom igår at Linda & Davves place. Trevlans haha!

Och min första kärlek var Tobias. Två år tillsammans med den jäveln och ja vad ska jag säga, den killen var min klippa och bästa vän. Och nu två år efter att vi gjort slut så kan jag ju säga att så fort någon pratar om honom blir jag arg fastän jag inte vet varför. Vill bara spotta honom i ansiktet, men tror det är för att..nej jag vet inte, det går inte att sätta ord på mina känslor nu såhär efteråt. Men jag undviker helst att ha något med honom och göra, det gör typ ont i hjärtat? Men jag ser ju inte tillbaka med ilska, jag ångar ingenting (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0