dag 8 - ett ställe du skulle vilja åka till.

Eftsrom jag åker bort så pumpar jag ut dag 8 också när jag ändå håller på.

Men det här är så jäkla lätt alltså, skulle kunna skriva en evighetslång lista till dom ställen jag vill åka ti..so here we go!

Spanien - Magaluf.
Bulgarien.
Grekland, Kreta, Rhodos.
Cypern,Ayia Napa.
Thailand.
Turkiet.
Norge.
Egypten.
Brasilien.
USA; californien, NEW YORK, Los Angeles, Hawaii.
England, London.
Irland.
Kina, bankok.
Australien.

Och jaa det är jävligt många ställen jag vill åka till, bara för att uppleva alla olika kulturer och mat rätter.
Men eftersom jag åker till Gotland imorgon så måste jag också skriva det, GOTLAND!
Hade helst velat åkt dit på sommaren för alla vet ju att Gotland på sommaren är sjukt underbart!
men men två dagar såhär i Marsmånad är inte helt fel heller! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0