dag 9- hur du har förändrats de senaste fem åren.

Well, jag är ju 19 nu så hur jag har förändrats som person sen jag var 14 är då..GANSKA MYCKET!

Men jag har typ under hela min uppväxt varit blyg och försiktig och inte vågat visa andra människor vem jag är och vågat ta plats liksom..
Så fram tills jag var 15 år så var jag hur försiktig och blyg som helst men tack vare my love då gjorde han mig till en starkare person och gav mig mer självförtroende. Och när jag sedan var 17 år så vågade jag typ för första gången i mitt liv säga ifrån till folk och göra det jag ville,inte vad andra tyckte. Och när jag sedan började trean i gymnasiet så började jag umgås med väldigt utåtriktade männsikor som inte tog allting så allvarligt hela tiden och det gjorde att jag också började vara så. Och sedan fyllde jag 18 år och gick ut på krogen där man alltid träffar nya männsikor och det gjorde också att jag fick mer självförtroende och kunde ta för mig mycket mer bland andra människor och bli mer utåtriktad.
Och i dagens läge så har jag mycket självförtoende och är inte så himla blyg längre(har bara svårt att släpa in folk nära på livet) och jag har en bättre syn på livet nu än vad jag hade då.

Men även om jag förändrats så är jag ju fortfarande samma person!(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig lite skylldig till de du skrev om 3e ring haha;P Men absolut inget jag ångrar!<3

2011-03-10 @ 22:01:33
URL: http://unknownlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0