don't think about it.

Helllu.

Ny vecka och nya tag.
Jobbat idag 11.00-20.00, roligt roligt!
Finns inte så mycket och säga om det förutom att jag stod i köket ganska mycket, är liksom under lärning när det gäller det haha!(:
Fett stressigt men fett kul (:

Och ja det som gäller nu tisdag och onsdag är Gotland!
Är fett taggad hihi!
Jag min chef Micke och Helena och Tove är det som åker. Gillas,ska bli så grymt roligt!
Och det bästa är att Tove ska med, så himla underbart! Måste säga att hon är lätt den härligaste personen jag träffat i hela mitt liv!
Hon får mig alltid att skratta, flum fia nummer ett är hon alltså!
Och bara tanken på att vi och Helena ska dela rum tillsammans..ja herregud alltså!

men imorn kör vi!
BRB,hörs på torsdag!


bjuder på två bilder från i lördags också(;


Tjejorna i dimman, ÄLSKAR!


Jimmy jag och Pecca (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0