fall down seven times,stand up eight.

Hej Hej!
Hade inga planer alls för idag men blev väckt halv 10 av att Kajsa ringde och sa att de behövde mig, så åkte och jobbade 11.30-18.30!
Var lika bra och göra något vettigt av dagen ialf, tjäna pengar!
Förövrigt så gick det väldigt bra haha,även om jag var kaos vissa stunder så blev det mycket sålt ändå hihi!(:
Men, bästa på hela dagen var ändå när Johannes från Paradise Hotel kom in och köpte mat, AV MIG!
Aaah,dööööör alltså. Så jävla charmig han är!
Dock så höll inte Tove eller Johanna med mig, de bara..Skärp dig Lollo,whatever!
Men hans leende och snygghet liksom rakt upp i fejjan på mig,blev ju bara kaos i hjärnan på riktigt haha!
Anyway, it made my day(:

Har förövrigt ikväll bara kollat på Glee,Greys Anatomy och BB. Käkade dessutom en supergod glass, Sorbet Kaktus & Lime, så jävla gott den satt! Smakade helt underbart,typ som en Solero på sommaren, fint fint!

Hur som helst,bra dag fast ändå inte!
Lite halvt TPL.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0