Going out tonight.

Hejsan Svejsan!

har haft en ganska lugn dag än så länge, gick upp åtta imorse för att åka till Hökhuvud och kastrera min lilla kissemiss Tufs. Gick jättebra!
Och så himla kul det varit idag, han har varit helt groggy halva dagen och mest sovit. SÖTNOS!

Sov ca 3 timmar mitt på dagen och sen tog jag och mami in hästarna, och jag hämtade ut mitt paket från Nelly!
Två par skor som jag beställt ändå, så jävla grymma!

Och ikväll blir det utgång för sista gången innan Jojjo drar, så ikväll är det all in som gäller..typ.
Ska jobba sen 01-06 så jag kommer inte lägga mig förrän sent imorgon bitti!

Anyway,skit stressad nu men ska fixa mig fort sam faen nu.
Josh och Bolle kmr snart och hämtar upp mig!
Tjingeling!

Och här är mina nya bebisar som kom idag! Så fiiiina.

Dom här beiga ska jag ha ikväll! Ville ha dom blåa under men har svarta jeans legginsg och ett vitt linne och den blåa färgen syntes knappt..Okej om jag haft strumpbyxor men palla det ikväll!
Så därför får det bli dessa snyggingar tonight! Dom kommer också vara så jävla snygga i sommar till ett par bruna ben och någon söt sommarklänning! DÖÖÖÖR.





Gryyyymt fina.
Förövrigt så är det 13 cm klack och 4 cm platå.
Hej hej vingel Bertil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0