I don't know anything anymore.

Hej bloggen!

Idag är det en ledig dag för mig men blev det sovmorgone eller så?
Absolut inte!
Vid halv 9 imorse var jag på plats på Fyrisskolan för att bli fixad av Martina. HOn hade slutprov i skönhetsstyling så jag var hennes modell.
Det var riktigt kul och så himla härligt och träffa söta tjejen igen,var hundra år sen sist typ haha!
Känner verkligen ett behov av att gå på hennes studentskiva,måååååste!(:
Anyway, kom iväg därifrån vid tolv tiden och då stack jag ner på stan och träffade Lisa och Kajsa en snabbis.
Var så himla trött bara så åkte hem nästan på en gång.

Vilade lite hemma innan det blev stallet. Tog en ridtur på Bollen, en liten runda, och snacka om trött häst i början.
Galoppade lite och då var det full fart men i skritten så var det trötter.se igen. Haha, tror att hon är lite down nu när hon fäller så mycket päls, ska åtgärdas påmomangen!

Anyway, Ninis kom hit senare på kvällen med en trevlig överraskning! Äppelpaj!!!
Snacka om att den tjejen vet hur man gör för att lysa upp ens vardag. KÄRLEK.

Sedan blev det lite soffhäng, BB och Greys vetni. Synd att jag glömde bort Glee bara.
Men men,nästa vecka kmr det igen! Samma tid,samma kanal haha.

Plöjar igenom spotify listor nu,så underbart.
Har fetaste huvudvärken också men tror att lite sömn hjälper mot det.
Börjar jobba 11 imorgon så det blir säkert bra.

Over and out.


Mitt försök att visa lite av sminkningen haha, men i verkligheten så var den verkligen jättefint.
Önskar jag kunde sminka sååå!(;


Bild på min hästfis och jag i hagen. Lägg märke till trött häst!
Hon stod ju och sov i solen när jag kom och hämtade henne, finis!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0