I just can't get enough.

Tjäääna.

Har inatt sovit som ett jävla as. Gick och la mig typ vid 02.00 och sen låg jag och vred och vände mig till 04.00 och vid 08.00 vaknade jag igen, och sedan sov jag oroligt till 10.00 och skulle gått upp vid halv 11 men somnade om och vaknade upp helt slut i kroppen vid 12.
Pallar inte!

Drog ialf till staden och mötte upp Nina och hon piercade sig i öronsnibben och sedan gick vi förbi och hämtade mina glasögon på jobbet och sedan letade vi lunchställen innan vi igen gick till Max för att träffa mina jobbarkompisar Tove och Helena, och sedan joinade Johanna och Micke oss en liten stund haha(:
Därefter blev det saaaaaallad på Cupido, as gott som vanligt!
Så jävla kul när jag stod och valde ingredienser till min sallad:
Nina : kyckling -tummen upp!
majs,inte så oväntat!
ananas - inte så oväntat heller!
ärtor - okej helt klart oväntat! ärtor?!
Haha, jag gillar ärtor okej!(;
Anyway,hade en mysig lunch där och sedan blev det shoooopping!
Med mig hem följde ett par svart converse och en ny mascara och ett sött linne från H&M.

Kom hem vid 18.00 och eftersom min kropp är helt utpumpad på energi så har jag legat i soffan under mammas täcke och kollat på Avatar och BB.
Och nu ska jag sooova!
Eftersom lilla jag ska upp 06.00 imorgon!
Jobbar 08.30-17.00.

Och thank god så går det att ladda ner musik till mobilen igen! Dagens, helt klart.
Puss och hej.




Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAH seru vilken tröja jag har på mej? båtolyckan:D

2011-03-29 @ 19:01:45
Postat av: Lollo

Haha, va fan tänkte inte ens på det! Så jävla kul! Bäst och ta på sig badringen för säkerhets skull!

2011-03-29 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0