I want you.

Okej,dags för lite seriös bloggning nu då!

Helgen har varit as grym!
I fredags hängde jag med min fina Nina, vi gick på bio och såg Min låtsasfru, så jävla kul den var!
Vi garvade sönder oss i 1,5 timme typ haha. Nej men underhållande film så innnnåt!
Sedan så hängde vi nere på stan och ville typ shakea loss lite innan jag började jobba 01.00 men vi hittade typ inget roligt ställe och hänga på! Vi gick förbi red room och hälsade på Hanna, sen gick vi förbi kalas,etage,olearys,escobar,oasia och orange där vi träffade på Jennifer en stund.
Men men till sist så blev det jobb för mig och Tove var chef för kvällen, så jävla kul!
Hon ska också med till Gotland och är verkligen as taggad, så aa vi pratade en massa om det! Helt sinnesjukt kommer det bli!
Och dessutom så kom det en hur fin kille som helst och köpte mat av mig, han ville ha mitt nr så jag skrev det på kvittot vilket jag aldrig brukar göra när killar frågar men han var sjukt charmig så kände liksom..wtf!
Anyway, den killen var asfiiiiiiin.

Tog mig hem där på morgonen och däckade i sängen 10.00 på lördagen och sen på kvällen när jag vaknat till liv så kom Peccis hit, innan vi drog till Gimo och körde förfest i Linda och Davves fina lya. Så himla nice lägenhet dom har!(:
Vi brudar; jag,pecca,jojjo,linda,malin,sara och hanna hängde där med grabbarna och körde ölspelet innan vi drog till Uppsala - Kalas!
Kom dit och jag glömde legget fast det behövdes ju inte visas ändå, älskar vakten så snygg han är också fast han är typ..35?
Haha, anyway blev ett galet bra drag med tjejerna och träffade på flera fina männsikor också!
Jimmy och Jocke var ute, jag och Jimmy och våra diskutioner haha(:
Emelie och Isabell blev det riktigt mycket skaka med, askul haha(:
Och jag och Malin the beatch hade några moments på toan, så jävla härlig brud haha!
Maddis ochSara var också ute, så kuuuuuul.
Dessutom var snyggingen från fredagsnatten ute också...busigt värre!
Och även om jag var stenpackad igår natt och fyllesmsade hit och dit som en jävla idiot, så hade jag det skoj ändå!
Grymma vänner har man och jag älskar dessa galna utekvällar!

Och idag så har jag bara kollat på film med lillebror och hängt mycket med Pecca vilket behövs, stackarn.
Finns ju här, alltid.

Men nu ska jag sova, jobb imorgon 11-20.15.
hörs imorn och bilder kommer upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0