jag ger inte upp.

Tjooorå.

Haft en riktigt bra dag!
Dock så försov jag mig så hann varken fixa stallet eller duscha imorse, men vad gör det?
Drog till staden och träffa fina Tove och vi hamnade som vanligt på Storken(det stället är fan bäst!) och fikade.
Pratade en massa massa och våra planer är så bra! Love it.

Kom hem och fixade stallet snabbt och sen blev det simning med mitt kärleksmongo Nina, haha vad fan vi två kan ju inte ses någon gång utan att spåra ur i samtalen, LOVE IT TOO.
Tyvärr var bubbelpoolen avstängd idag men bastu blev det en stund ialf!
Och solade gjorde jag inte heller, glömde bort och växla pengar..Det får bli imorn kanske?

Anyway,fin dag med fina vänner.
Och imorgon får vi se vad som händer, en ny dag är det ialf!

Nattinatt.


b-rudarna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0