jag ramlar dåliga gatan fram.

Hej hej!

Har haft en ganska vanlig tisdag.
Jobbade 08.30-17.00 och det var helt okej. Har ju två tjejer från Västerås som vi lär upp och dom två vi har just nu hos oss är jättegulliga:) Jennifer & Malin.
Har flummat ganska mycket idag också, både Patte och Micke och Helena har fått mig att skratta haha!
Och jag och Patte stod och gjorde smile gubbar på hamburgarbottnar med ketchupen, askul haha(:
Dessutom är min chef knas, som alltid.

Dessutom så har vi pratat om mitt schema ganska mycket på jobbet den senaste tiden och vad ska jag man säga.
Det är officiellt över nu, jag har inget liv.
Max är mitt andra hem,end of story.
Fast alla mina jobbarkompisar känns som en familj så det är ju ganska rimligt ändå, men i alla fall.
Jag jobbar 8-9 timmars pass typ 3-5 dagar i veckan,dagspass som nattpass, eeeeh slutpumpad på alla energi OK?
Men välkommen till verkligenheten liksom,fett med cash blir det och chansen att få ett eget liv och bli oberoende av sina föräldrar-vägen har ju bara börjat.
Ändå så är jag glad, gillar mitt jobb :)

Men men,Lars kom förbi men det fattade knappt jag och jag stod i köket och fucka upp hela hans hamburgare. Stackarn haha!
Ialf,tog mig ifrån stället vid halv sex och missade bussen så var tvungen och ta 811an.
Såg Mackan,men shit vad konstigt det blev alltså. Aj!
Gick direkt till stallet ialf och tog in filurerna, och sedan hem och däcka i soffan.
Kollat på film och käkat godis med lillebror,riktigt nice!

Och imorgon är jag ledig, men har fullt upp och göra som vanligt.
Ska till fyrisskolan och bli fin av Martina, taggarå!(:

Ska dö i sängen nu för ska upp tidigt som fan imorgon igen,
Jalla Jalla.


Jag och Lasse W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0