Människor är som pusselbitar, finns alltid två som passar ihop.

HejHej!

Kan ju börja med och berätta att jag haft en nice helg med väldigt lite sömn tycker jag. Känns som att jag aldrig kan vakna upp helt uppvilad. Finns inte i min värld liksom!
Men i alla fall, i fredags så jobbade jag 11-20.30. Efter det så blev det snabb fixning och på med klackarna på jobbet och möta upp Pecca som väntade på mig!
Gick ut på Kalas där också grabbarna var, min bästis Johan och Bolle,Ejder,Tommy och Elias! Hade det verkligen askul med grabbarna, Bolles sköna stil på dansgolvet går ju inte och undvika haha, inte heller Tommys eller Johans! Träffade även den fina pojken jag inte sett på länge, men vet inte vad jag ska säga om det.
Kaos i huvudet bara, för jag vet ingenting.

Och när jag dessutom kom hem så hade jag ett samtal som gjorde mig ännu mer förvirrad..
Anyway, nattbussen hem blev det med Johan och Tommy och Pecca!
Och så himla sur jag blev när jag fick reda på att Bolle hade skjuts hem av världens finaste människa,hade varit underbart och sett henne ju!

Men men, igår så var jag uppe vid 09.00 tiden vilket inte var okej eftersom jag däckade runt halv fem på morgonen i sängen,inte många timmars sömn där! Åkte till Östervåla och hängde med moster och moster och mormor och morfar en stund. Kom hem vid tre tiden och då däckade jag i sängen men blev väckt under tiden av att både Tove och Helena från jobbet ringde haha(:

På kvällen så blev det i alla fall häng med min andra finaste Tove,och vi kollade på bio och efter det så gick vi förbi Kalas och träffade Emelie en liten stund. Sedan gick vi vidare mot Red Room och hälsade på sötnosen Hanna och satt där och snackade en stund. Askul!
Sedan blev det ialf jobb mellan 00-05 och det gick skitbra! Min insats var verkligen asbra och kände verkligen att Elin var nöjd också när jag gick hem sen(:
Mami kom och hämtade mig och väl hemma så kollade hon och jag på The last song. Jag älskar verkligen den filmen! Så himla fin film. Kollar typ alltid på den efter natt jobb bara för att tagga ner lite. Därför så sov jag ju igenom halva slutet imorse haha(:
Men hamnade ialf i sängen 07.00 imorse och sedan vaknade jag till liv och tog mig till stallet på eftermiddagen, träffade Hille en snabbis och pussade Bollan lite snabbt också(:

Efter det så kom min partner in crime Nina, och hämtade upp mig. Det spårade ur redan från första stund, blev asgarv halvvägs till Gimo typ, eftersom att vi båda utan att ens pratat med varandra hade på oss exakt likadan klädsel typ!
Svarta leggins,vitt linne och jeanskjorta! Så sjukt haha.
Anyway, det blev dunka dunka låtar hela vägen och massa prat om killar och asgarv om ingenting och väl framme i Öregrund så tog vi en pizza på Jakten. Så jävla gott!
På väg hem blev det glass på Byllan i Östhammar och jaa vad kan man säga.
Hänga med den allra bästa en söndagskväll är inte helt fel!

Och imorgon blir det jobb hela dagen, men på tisdag är jag ledig! Då jävlar blir det sovmorgon och chillerill dag hemma.

Men ska sova snart för är helt slut!
Har fortfarande kaos i hjärnan men men..vi får se vad som händer!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0