I don't care if the whole club is dead because the party is in my head.

Nej nej nej.
Inte någon bra dag idag.

Mår inte bra och jag vill typ skriva av mig allt men jag vet samtidigt inte vad jag ska skriva.
Har så mycket känslor inom mig som jag inte vet hur jag ska hantera riktigt.
Johanna har åkt, och för det vill jag typ bara gråta.
Och det är kaos i min hjärna av alla pojkar som beter sig så jävla cp,gör mig helt förtvivlad. 
Räcker det inte med att vara ärlig och säga vad man känner?
Ska det vara så svååååårt.

Känner just nu bara att jag vill iväg från allt och alla och bara andas och inte tänka på allt skit som finns här.
J a g o r k a r i n t e.


heineken,vart är du när man behöver dig?

Kommentarer
Postat av: Nina

Finns här för dej<3

2011-03-22 @ 08:28:34
Postat av: Nina

Det vet jag att du gör snyggo!<3

2011-03-22 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0